دارالترجمه 967

دفتر ترجمه رسمی 967 تهران، زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دفتر ترجمه رسمی 967 تهران با حضور دائمی مترجم رسمی (خانم دکتر الهام صفی، دکترای مطالعات ترجمه از دانشگاه فردوسی مشهد ) در ارائه خدمات با کیفیت و دقیق کوشا بوده، و نیز با داشتن کادری مجرب همواره تلاش نموده تا در زمان مقرر و با قیمت مناسب و مصوب و با کمال احترام درخدمت شما مشتریان عزیز باشند.

تجربه ما

5سال خدمت
رضایت مشتری
اطلاعات بازاریابی - 7 سال

درباره دارالترجمه

دارالترجمه صفی با بیش از 5 سال ترجمه انواع مدارک تحصیلی ، شغلی ، و مالی و…  با مدیریت سرکار خانم دکتر الهام صفی در حال ارایه خدمت به شما عزیزان می باشد. درالترجمه صفی را می توانید دارالترجمه باغ فردوس ، دارالترجمه زعفرانیه ، دارالترجمه شمال تهران جستجو کنید. می توانید با شماره 09129641270 در تماس باشید تا شما را در ارایه مدارک مورد نیاز برای ترجمه راهنمایی کنند.

دارالترجمه  : برای داشتن ترجمه تخصصی مدارک خود باید به دارالترجمه مراجعه کنیم.اما آنچه مهم است ان است که باید به دانش و تخصص مترجمین دارالترجمه توجه نمود.
دارالترجمه 967 با سرپرستی سرکار خانم دکتر الهام صفی و کادر مجرب مترجمین خود به شما این اطمینان را می دهد که می توانید ترجمه تخصصی از مدارک خود داشته باشید.
دارالترجمه صفی یکی از بهنرین دارالترجمه ها در شمال تهران واقع در زعفرانیه می باشد که تمام همت خود را در ارایه ترجمه ای با کیفیت برای شما بکار می گیرد .
دارالترجمه 967 را در محله باغ فردوس می توانید به راحتی پیدا کنید و با ارایه مدارک خود به این دارالترجمه از داشتن ترجمه تخصصی بهرمند شوید.
دارالترجمه صفی در حوزه های مختلف از جمله ترجمه مدارک پزشکی و اسناد حقوقی ترجمه ای با کیفیت را به شما تحویل می دهد.

دکتر الهام صفی

مترجم مسئول/ کارآفرین / موسس دارالترجمه صفی
دارالترجمه زعفرانیه
دارالترجمه زعفرانیه

چرا مارا انتخاب کنید؟

تعهد

دارالترجمه باغ فردوس خود را متعهد به حفظ مدارک شما و همچنین کیفیت ترجمه مدارک شما می داند.

دقت

دارالترجمه صفی با مدیریت خانم دکتر صفی سعی بر ارایه دقیق و با کیفیت ترجمه های درخواستی شما دارد

شفافیت

ما برای اطمینان خاطر شما عزیزان سعی بر ارایه با کیفیت و اصولی کار خود داریم و طبق تعرفه های مصوب سازمان بر نحوه انجام و کیفیت ترجمه ها کار شما را انجام میدهیم.

تحویل بموقع

درالترجمه 967 تمام تلاش خود را می کند تا ترجمه های شما را در موعد مقرر انجام و تحویل دهد تا رضتیت خاطر شما را بدست بیاورد

تصاویر ازمحل دارالترجمه